Általános Szerződési Feltételek

Általános rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a Dr. Dér Balázs (1078 BUDAPEST, CSERHÁT UTCA 17.), által megrendezett Közönségtalálkozó (a továbbiakban: Közönségtalálkozó) tekintetében

  • jegyvásárlásra és egyéb termékek és szolgáltatások vásárlására vonatkozó jogokat és kötelezettségeket,
  • a Közönségtalálkozó és a jegyvásárlók közötti jogokat és kötelezettségeket
  • a látogatók Közönségtalálkozón való részvételének általános feltételeit
  • a Közönségtalálkozó és a látogatók közötti jogokat és kötelezettségeket (jegyvásárlók és látogatók a továbbiakban együttesen: Fogyasztó).

A jelen ÁSZF értelmében Fogyasztónak minősül a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. Törvény 8:1.§ (1) bekezdés 3. pontjában megjelölt követelményeknek megfelelő személy.

A Közönségtalálkozó megbízásából jegyértékesítő (Dr. Dér Balázs, továbbiakban: Jegyértékesítő) rendszert (a továbbiakban: Rendszer) üzemeltet. A Jegyértékesítő a Fogyasztók részére a Rendszerben elérhető Közönségtalálkozók belépőjegyeinek/bérleteinek (továbbiakban együtt: belépőjegyeinek) értékesítését biztosítja. A Fogyasztó Jegyértékesítő Rendszerének használata során a vásárlással egybekötött regisztrációjával fogadja el jelen ÁSZF rendelkezéseit.
Fogyasztó kijelenti, hogy jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta.

A Közönségtalálkozó szervezője tájékoztatja Fogyasztót és Fogyasztó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Közönségtalálkozó jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Közönségtalálkozó szervezője a Fogyasztót a változások www.balugasztro.hu oldalon történő közzététele útján értesíti.

Az ÁSZF rendelkezéseitől a Felek közös megegyezéssel írásban eltérhetnek.

A jelen ÁSZF a Honlapon történő közzététel napjától visszavonásig érvényesek.

A vásárlás menete

Jegyértékesítő Rendszerének használatával a Fogyasztónak a bekért adatok megadásával van lehetősége vásárolni. A bekért adatok megadását követően a Jegyértékesítő rendszer tájékoztatja a Fogyasztót a fizetés pontos módjáról.

Felek között a belépőjegy adásvételére vonatkozó szerződés a vásárlási szándékot fizetéssel történő megerősítéssel jön létre, mely körülmények részletei lekövethetők a Jegyértékesítő által küldött visszaigazoló e-mailekben. A vásárlás útján a Felek között létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, így az iktatott formában nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét a Fogyasztónak elektronikusan elküldött vásárlási adatok igazolják.

A fizetés beérkezését követő 2 napon belül a Jegyértékesítő emailben küldi ki a Fogyasztónak a QR kóddal rendelkező belépőjegyet és az e-számlát. A vásárlást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt a Jegyértékesítő a Fogyasztó által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó károkért a Fogyasztót terheli a felelősség. A fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Jegyértékesítő nem vállal felelősséget.

Tudnivalók a jegyekről

A Közönségtalálkozó szervezője fenntartja magának a jogot, hogy bármikor megváltoztassa a belépőjegyek vételárát, illetve a járulékos költségek mértékét. Az ármódosítás joga nem alkalmazható a már megkezdett vásárlásokra.

A belépőjegyek szabadon átruházhatók. A Fogyasztó kijelenti, hogy a belépőjegyét csak akkor adja át más személynek, ha az új jegybirtokos a Jegyértékesítő ÁSZF-ét és a Közönségtalálkozó házirendjét elfogadta.

A saját nyomtatású jegyek elvesztéséből, ellopásából, hibás nyomtatásából, lemásolásából, többszörös kinyomtatásából eredő következményekért és károkért felelősség kizárólag a Fogyasztót terheli. A belépés az első érvényesítés alapján történik. Minden további belépési kísérlet érvénytelen és ezért eredménytelen lesz, felmutatójától a belépés megtagadható. Az ilyen okból történő kizárás miatt Jegyértékesítő kártérítésre nem kötelezhető.

A Fogyasztó felelőssége a Jegy megőrzése, és a Közönségtalálkozóra történő belépéskor a vásárláskor kapott tájékoztatás szerinti megfelelő formában történő bemutatása.

A Közönségtalálkozó helyszínén a jegy ellenőrzését követően azt karszalagra/badge-re cseréli.

A részvételi feltételeket, a Közönségtalálkozó házirendjét, a biztonsági szolgálat és egyéb rendvédelmi szervek utasításait megszegő látogatót a Közönségtalálkozó biztonságos lebonyolítása illetve a Közönségtalálkozón tartózkodó látogatók zavartalan szórakozásának biztosítása érdekében eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a Közönségtalálkozó szervezője kártérítésre nem kötelezhető. A Közönségtalálkozó szervezője elállhat a szerződés teljesítésétől, és megtagadhatja a beengedést, ha Fogyasztó súlyos alkoholos vagy kábítószeres befolyásoltság alatt áll, vagy viselkedésével egyértelmű módon zavarja a Közönségtalálkozó zavartalan lebonyolítását. A Fogyasztó a Közönségtalálkozón történő részvétellel kifejezetten vállalja, hogy a szervezőkkel és a biztonsági szolgálattal a jogszabályi keretek között együttműködik, veszélyhelyzet illetve egyéb rendkívüli körülmény esetén az utasításaikat követi.

A Közönségtalálkozó szervezője fenntartja a jogot a Közönségtalálkozó programjának megváltoztatására. A Közönségtalálkozó által szervezett programokon mindenki saját felelősségére vesz részt.

A Közönségtalálkozó területén – a Közönségtalálkozó bejárata előtti területet is ideértve – a Közönségtalálkozó előzetes írásbeli engedélye nélkül tilos bármiféle gazdasági, kereskedelmi vagy reklámtevékenység folytatása.

A Közönségtalálkozó szervezője köteles a Fogyasztót haladéktalanul tájékoztatni, ha a Fogyasztó által megrendelt termékek vagy szolgáltatások, vagy azok egy része nem áll rendelkezésre vagy módosult.

Az időjárás miatti félbeszakítás, idő előtti befejezés, vagy késleltetett kezdés mellett is rendben megtartottnak kell tekinteni a Közönségtalálkozót, amennyiben a Közönségtalálkozó több mint fele rendben megtartásra került, illetve a Közönségtalálkozó kezdése a Közönségtalálkozó tervezett hosszához képest 50 %-nál kevesebbet csúszik, vagy 25 %-nál kevesebb ideig kell szüneteltetni. A Közönségtalálkozó esetleges elmaradásával kapcsolatos közleményeknek tartalmaznia kell az elmaradt Konferenciára vonatkozó összes fontosabb adatot, az elmaradás tényét és indoklását, a belépőjegyek visszaváltásának módját, a visszaváltást végző személyét. A belépőjegyek visszaváltását mindig észszerűen kell meghirdetni és lebonyolítani úgy, hogy a visszaváltás folyamata ne jelentsen aránytalanul nagy terhet a belépőjegyek visszaváltójának.

A Közönségtalálkozó szervezője fenntartja a jogát, hogy az elmaradt Közönségtalálkozó helyett másik időpontban pótló Konferenciát biztosítson, ez esetben belépőjegyek nem kerülnek visszaváltásra. A Közönségtalálkozó esetleges elmaradásával kapcsolatos közleményeknek tartalmaznia kell az elmaradt Közönségtalálkozóra vonatkozó összes fontosabb adatot, az elmaradás tényét és indoklását, a pótló Közönségtalálkozó tényét, időpontját, programját, pótló Közönségtalálkozó hiányában a belépőjegyek visszaváltásának módját, a visszaváltást végző személyét. A belépőjegyek visszaváltását mindig ésszerűen kell meghirdetni és lebonyolítani úgy, hogy a visszaváltás folyamata ne jelentsen aránytalanul nagy terhet a belépőjegyek visszaváltójának.

A belépőjegyek árán felül a belépőjegyek megvásárlása során igénybe vett egyéb szolgáltatások árának visszatérítésének jogosságát aszerint kell megítélni, hogy az egyes szolgáltatások a szolgáltatás nyújtója által teljesítésbe mentek-e.

Vis Maior

Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, járvány, súlyos energiaellátási zavar, kihirdetett veszélyhelyzet vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Fogyasztó, illetőleg a Jegyértékesítő hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt. A jelen vis maior rendelkezés megfelelően alkalmazandó mind a Közönségtalálkozóra, mint egészre, mind a Közönségtalálkozó valamely programjára vagy szolgáltatására.

Amennyiben a Közönségtalálkozó vis maior esetben jegyár visszatérítési lehetőséget biztosít, abban az esetben a visszatérítési igénybejelentésre kikötött határidő utolsó napjával elévül a visszatérítési igény.

Elállás, garanciális rendelkezések

Az online fizetést követően Fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet kormányrendelet 20.§- a szerinti elállási, illetve felmondási jog a vásárlót a 29.§ (1) bek. a.) pontja alapján nem illeti meg. A Jegyértékesítőnek nem áll módjában a (sérült jegyek pótlásának kivételével) Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni.

Védjegyek és szerzői jogok

A Közönségtalálkozó nyilvános felületein megjelenő védjegyek a Közönségtalálkozó, illetve más jogtulajdonosok kizárólagos tulajdonát képezik. Ezen megjelöléseket a Közönségtalálkozó, illetve a jogtulajdonosok kifejezett és előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek semmilyen módon nem használhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.

A Közönségtalálkozó nyilvános felületein elérhető információk és más dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak, az ezekhez fűződő jogok a Közönségtalálkozót, illetve a jogtulajdonosokat illetik meg. A nyilvános felületeken elérhető információkat és egyéb anyagokat a Közönségtalálkozó, illetve a jogtulajdonosok kifejezett előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek a honlap céljától eltérően nem használhatják, nem másolhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.

Fogyasztóvédelmi rendelkezések, esetleges jogviták

Fogyasztó a Közönségtalálkozó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: Online ügyfélszolgálat: hello@balugasztro.hu

Amennyiben a Közönségtalálkozó és Fogyasztó között esetlegesen kialakult fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Fogyasztó számára:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi hatóság: http://www.nfh.hu/magyar/kapcsolat/panaszbejelent

Amennyiben Fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület. A szolgáltatások minőségével, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

Nemzeti Adatvédelmi és Információs hatóság: http://www.naih.hu/kapcsolat.html

Határon átnyúló jogvitáknál jogaink  érvényesítéséhez Európai Fogyasztói Központ: www.efk.hu

Minden, itt meg nem határozott esetben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelemről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet, valamint más hatályos magyar jogszabályok rendelkezése alkalmazandó.

Készült: Budapest, 2025. június 08.

balugasztro logo

A Balugasztro egy világkörüli utazás története, tele ízekkel, kalandokkal és valódi élményekkel. 481 nap alatt 20 országon át jártuk be a világot, hátizsákkal és kamerával.

Kapcsolat